4fobier

* Blod, min absolut största fobi klarar inte av att se det rinna och jag blir svimfärdig av att prata om blodprov, ådror och så vidare kunde knappt skriva det där utan att knipa ihop ögonen och försöka tänka på annat! Damn det där var en jobbig punkt!


* Mörker, jag är så sjuuuuukt mörkrädd! Går alltid och biter på naglarna, håller mobilen i ett stengrepp och är som en antilop/rådjur på minsta ljud jag hör... Hatar att vara i hus på övervåningen och sedan bli tvungen att gå ner ensam till en kolsvart undervånig, jag är livrädd att någon ska vara där och hoppa fram eller liknande. Det ger mig hjärtattacker!

* Att dra av tigth stickade fingervantar ifrån H&M med tänderna. Hm vet inte riktigt om ni förstår vilka vantar jag menar? Men dom där som är så tighttighttight stickade och sitter åt emellan fingrarna och så när man skulle ta av sig dom fick man liksom ta tag i dom med tänderna och dra? Gooosh det ger mig ilningar i hela kroppen.

* Att ha ögonkontakt med folk, jag klarar inte av det jag blir så sjukt blyg och osäker! Jag vet inte varför det bara är så, hatar när jag känner att folk verkligen tittar på mig!


Som ni förstår vill jag inte ladda upp bilder på blod eller så, för det hade jag nog inte klarat av.
Men här får ni en bild på de hemska hemska vantarna, usch vilken känsla jag får i mina tänder!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback