Awesome day

Dagen var sjuktligt bra ska ni veta, och den är inte slut än! :D
Åkte till Smedis med Elin & solade och badade dessutom!! När vi ligger där på våran filt och äter vaniljpudding, (låter äckligt men är farligt gott) så ser vi hur en kille i vattnet ser ut som Elisabeths pojkvän, så vi ba är det han? Så kollar vi nogrannare och se där visst var det han PLUS Elisabeth & hennes kompis, vilken slump! Så vi flyttade vårat pick och pack och satte oss vid dom ett tag, sedan skulle dom åka inlines tillbaka till Duvbo långt!?!? Så då låg vi och solade ett tag till, sen började två snyggingar prata med oss ;) så vi flyttade åter igen, men där stannade vi sen. Vi badade och allt möjligt! Mycket trevligt var det i alla fall & nu pratar jag med en av dom på facebook, hihi :thumbup:
Men nu ska jag fixa i ordning mig lite för att möta upp min fina för en fika! :D

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback