G2 dagen

Hade ju G2 dagen idag som faktiskt var förvånadsvärt rolig, alla elever delades in i olika grupper och fick sedan göra olika uppgifter. Min grupp var otroligt rolig & trevlig, med bra samarbete! Nästan full pott på varje station, det kändes bra! :D dessutom fick jag ju lära känna lite nya människor i skolan, det är alltid kul :D supergoa, dock fick jag världens skrattattack på en övning där man inte skulle prata utan bara organisera sig i grupp efter ögonfärg och att stirra in i folks ögon under tystnad fick det att brista för mig. Hahaha, rann tårar för att jag skrattade så mycket och det gick inte att få stopp på heller? Herregud, vet inte vad de tär med mig ibland men de andra hakade på. Dessutom hade våran idrottslärare som var våran gruppledare med sig sin lilla bebis och jag lovar att det var en av de sötaste små barn jag sett! Alla var helt samlade runt hennes vagn och lekte och gullade. Ni vet nog antagligen redan att jag är så otroligt barnkär!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback