Inget snille direkt

Herreguuuud, jag skulle ladda mitt databatteri först och främst försökte jag öppna den där vita lilla "fyrkanten" (ni som har mac fattar vad jag snackar om) eftersom att jag såg att det satt två piggar där i som jag antog att man skulle stoppa in i eluttaget så jag frågar mamma, och hon säger att man tydligen ska ha en till sladd så säger jag att det inte finns, men jo där var ju den där riktiga kontakten... Sen skulle jag hitta vart man stoppade magnetgrejen och jag trodde att jag hittade rätt eller jag kollade i manualen och så liksom ville den inte fästa och jag provade från olika vinklar, tror ni inte att jag hade glömt att ta av plastpluppen? Gooosh vad dum jag är ibland, jag nästan skäms! Dock är det ganska roligt ändå, hahaha!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback