Inte min dag

Åkte in och shoppade i stan idag med min käraste mor, fick med mig en hel del faktiskt! Perfekt. Ska dessutom ut på en runda imorgon också med Elin ;) finns inget bättre än nya saker. Tineke kallade mig materialist häromdagen :blush: Har rätt ont i fötterna nu, men det var det värt. Dessutom åt vi både libanesisk lunch och Ben & Jerry's, uuuurmysigt. Dock blev jag ganska sur, nedstämd och besviken på en person också... Men what to do liksom, det är bara bita i det sura äpplet och gå vidare, right? Ingen är perfekt. Men nu ska jag vila upp mig lite, kanske hoppa in i duschen & sedan är jag barnvakt resten av kvällen. Det blir kul!
Gosh vad jag känner mig ful just nu. Katastrof!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback