Irriterande!

Jag stör mig något så fruktansvärt på speciellt "tjejer" som gillar varenda kommentar, status och så vidare på facebook. På varendas bild står det en kommentar till exempel FIN! När det snackat så mycket skit bakom ryggen så det är inte sant, typ fan vad ful hon är, jävla fjortis jag hatar henne, alltså kolla vad fan har hon på sig? vem tror hon att hon är? Och det bara fortsätter, uttrycker bara hat i verkligheten men sen på bilder kommenteras det att du är världens vackraste och blalala... Vad är grejen med det? Antingen ljuger dom för mig eller för den andra, och att ljuga är aldrig okej. Men min kompis visade mig sin facebook och så var det en och samma tjej som gillat ALLA hennes profilbilder och de har aldrig pratat med varandra, hahaha! Detta kanske låter löjligt för er, men i Solna/Stockholms området funkar det så.... Försöka sno andras vänner/ vilja vara omtyckt av alla.... Alltså det funkar inte i längden, varför vara älskad för någon slags plastig låtsasfigur? Istället för att vara den man egentligen är? Folk dömmer mig ofta, det gör dom. Men jag bryr mig inte, och när de väl pratar så inser dom att jag är inte så taskig och så vidare som dom egentligen tror. Det gäller bara att ge folk en chans, dock krusar jag aldrig för folk. Passar det inte så hej då. Jag har mina nära vänner och dom kan jag lova er att jag skulle göra allt för, de är hela min värld. De finns för mig på samma sätt. Jag skiter fullständigt hur många det är som ogillar mig och tycker att jag är si och så, jag har mina nära & kära och de är de enda jag behöver. Mår de bra mår jag bra, blir helt förstörd när någon av de mår dåligt och då hamnar jag precis i samma sits.  Jag är den jag är, och kommer alltid vara det. Stå för dina åsikter, gör dig inte till någon annan för att passa in, utan du märker förr eller senare vilka som verkligen är dina riktiga vänner & vilka som bara var med dig "för att"
Det här är Felicia Lindblom som signar ut slut. ;)



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback