Jeans & topp

Nu är jag hemma igen & en kladdkaka gräddas i ugnen, håll tummarna att den blir bra! Baka är inte min starkaste sida :blush: fast det är kul och övning ger som sagt färdighet hihihi!
Anyway var i Kista och åt med farmor, det var helt fullt av kaos verkligen och jag kände nästan klaustrofobi satt helt inklämd och folk var överallt.... Mitt i lunchrusningen, men det gick bra till slut i alla fall . Dessutom är hon så sjukt underbar så hon köpte ett par jeans till mig ifrån BikBok och de hade världens erbjudande som innebar att man dessutom fick ett valfritt plagg för 199 :- på köpet, :D jättenöjd verkligen! Sedan tog vi en fika också, jag är stammis där så tjejen som jobbade där sa Hej snygging! Hur mår du? Vart är pappa & brorsan då? ;) Varje helg går vi ju dit, men dom har världens godaste iste, chailatte, kladdkaka, vaniljlatte ja you name it! ;)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback