Pride 2011

Hola guapas! :)

Hade en otroligt fin kväll med mina finaste tjejer, först åkte jag & Elin till Kista och köpte en varsin Is-chai, mmmmh så otroligt gott det är helt stört! Sedan mötte vi upp Elisabeth i stan och gick på pride, herregud vilka människor det finns där en salig mix! Elisabeth var så rolig det kom fram en kille och frågade ‎
K: Är det en kille eller tjej som pratar?
E:  Det är en tjej. K:  Va är det? E: Vad är du själv då?
Hahahaha han låtsades inte höra och fick lite ont i magen. Dessutom togs det lite roliga bilder också, Elin klistrade på en lapp, vi såg en man som hade läppar som prinskorvar & rumpa som en anka (allt var implantat men ändå) Sen killar i nätstrumpbyxor, lädershorts och linnen ifrån Gina Tricot, hahaha så gött att folk verkligen vågar vara sig själva fullt ut! Underbart ju!
Förra året när vi var på gröna lund, jag hade fått en boll rakt på fingret så fick jag frågan av en kille om jag gjorde så för att kunna leka bättre med mig själv, hahaha jag minns det så väl....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback