Stress

Idag har min dag bestått av stressstress&ännu mera stress, glömde dessutom lösenordet och mitt användarnamn till skolans wi-fi så det sög ju... Men jag gjorde mitt bästa idag och behövde inte använda datorn allt för mycket vilket var tur! ;) Efter skolan åkte jag direkt och mötte Elisabeth fick skynda mig hem och lämna datorn & lite så och fick sedan skynda iväg för att timea hennes tunnelbana och jag hann på sekunden jag skojar inte! Puh vilken tur, så åkte vi in till Kungsträdgården och mötte upp hennes pojkvän och vänner och tittade på bandet Eira told us, de var sjuuukt duktiga! Lite indie/Miss Li aktigt. Lyssna på dom säger jag bara ;)
Men nu ska jag gå igenom min trendrapport inför imorgon då vi har redovisning! Önska mig lycka till.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback