Svarta velour byxor & boots

Så såg jag ut påväg hem ifrån skolan idag, jag hade haft idrott och orkade inte byta om efteråt. Skulle aldrig gå ut så, men det antar jag att ni redan förstod ;)
bussresan hem idag var så förbannat rolig, åkte tillsammans med Josephine & så började vi snacka med ett gäng killar som berättade falska historier om varandra alltså helt sjuka. Sen började de snacka med två tjejer med lilagrönt hår bakom oss som var 12 år typ och blev jättenervösa och inte kunde svara på hur gamla dom var eller vart de gick i skolan/hette. Gosh! Asroliga haha, de satt och delade på en klubba och pratade högt i hela bussen och spottet flög. Hahaha... Herreguuuud!
Men nu ska jag som vanligt göra mig i ordning lite och bege mig ut på äventyr.
Pussar!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback