Tineke <3

Idag har jag *trumvirvel*...... SHOPPAT! En hel del grejer faktiskt, två par örhängen, lite smink, en Jet set klocka, en Blazer, lösnaglar, mina efterlängtade fransklackar & en svart transparent skjorta + Blondinbellas bok Egoboost, den rekomenderar jag starkt har sträckläst den! Den får en att verkligen känna igen sig totalt med problemen som vi tjejer har, jag identifierar mig direkt! Dessutom får den en att skratta för att mycket av det vi nojar oss över är så fruktansvärt larvigt. Och jag skojar inte när jag säger att boken faktiskt ger mig bättre självkänsla, så läs den allihopa! :D Efter det så träffade jag min underbara älskling Tineke som har flyttat tillbaka till Stockholm, hur underbart är inte det!?!?!? :D Vi tog en liten fika, sen träffade vi en av hennes kompisar i typ 5 minuter och sen gav jag henne sällskap medans hon shoppade. Så nu är jag helt slut faktiskt och ska bara stanna inne, skönt det med ibland ;)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback