Ulrik Munther OH MY GOSH!

O H M Y G O D !
Jag och Elin såg Ulrik Munther idag på Gröna Lund, jag dog lite måste jag säga :blush: han var ännu sötare irl dessutom, hähä började med att vi såg en mobiluppladdning på honom när vi stod i kön till Popexpressen och vi bara tänk om han är här? Iiiih! Så då skyndade vi oss dit bort där bilden var tagen och så var han inte där, så vi blev lite besvikna sen kom han av Extreme. Hahaha mitt hjärta slog i 180 & jag tappade nästan hakan, :blush: Så fin! Dock vågade vi inte hälsa eller ta bild, ;( ångrar mig lite, men vad skulle man säga? Dessutom var det tjejer runt om honom hela tiden som tog bilder osv så det kändes lite hmm, opersonligt. Ångrar ändå att jag inte tog tillfället i akt, men han var med ett gäng på 4 tjejer & en mamma/maneger jag vet inte riktigt..... Men vi såg honom fleraflera gånger i alla fall, sööööötnos! Jag blev helt kär, herregud vad jag låter som en liten tjej!
Här är bilden ifrån facebook, hoppas det är okej att jag lånar den...



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback