Alvik

Kvällen igår var mycket rolig som jag antog! ;) Först åkte jag & Elin och mötte Jesper, Henric, Richard och Kim i Minneberg och umgicks lite, några badade och så vidare :)
Sen åkte Henric, Elin & Richard hem och jag stannade kvar med Kim & Jesper och åkte lite moppe, kollade på när de sladdade (jättekul -.- ) Sedan gick vi hem till Jesper & stannade över natten och tittade på Skins, Jersey Shore Hem till Midgård med mera, mycket trevligt! Somnade vid 4, så var heeeeelt slut idag när jag vaknade.
Så idag var en riktig slappardag med pojkarna, och vid fem kom Elin också så åkte hon & jag till Fridhemsplan och köpte äppelpaj, båda var sjukligt sugna på det ska ni veta! Så sitter vi där och jag helt ofixad så kommer det fram två killar och försöker desperat ragga på oss och frågar om vi har cigg, blinkar med ögat, rynkar med pannan, hahahaha! Sämsta jag sett, gosh gillar inte sånt där! Blir oftast bara pinsamt och patetiskt.
Kim får stå för bilden, mysig bild eller hur? :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback