Badade

Kvällen blev bättre än väntat! Åkte till Alvik och träffade en del boys, var dock skräckslagen när jag kom dit och mitt hjärta bankade i 180 efter att en gubbe stått och skrikit att jag skulle bygga om mig så att jag blev kär i honom. Hmmm? Panik. Sedan droppade de av en efter en och till slut var det jag och 2 till som gick ner och badade (!) Woho jag sa ju att jag inte hade gjort det i år. Nu är det gjort, kanon :thumbup: blev dock ikastad med både linne & kalsonger jag fått låna för jag inte ville ta av mig halvnaken... Men linnet var jag tvungen att ta av mig för att kunna åka hem i något någorlunda torrt. Var dock jätteskönt i vattnet vilket jag inte trodde! Resten av tiden gick vi för att leta efter en pizzeria som var öppen till grabbarna och de gick och gav mig riktigt dåligt samvete och gjorde mig även förbannad som utav bara h*lvete, men de löste sig till slut tur att de är så goa! Men nu börjar klockan ticka iväg och jag ska upp tidigt imorgon, dock har jag varken med mig mobil eller internet till Åland så även nu blir det en bloggfri vecka, tyvärr...
Ett x antal år sedan på Åland!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback