Haha lista igen

är du kär? - vad är kärlek?

har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej?

har du legat i sängen brevid en kille? - Ja

har du blivit slagen allvarligt? - Nej, tur är väl det.

tar du droger? - No way, ingen pizza för mig ;)

har du pussat en tjej? - Ja då.

hatar du någon? - Ja.

älskar du någon? - Oh ja!

har några av dina vänner svikit dig? - Ja.

har du djur? - Ja

har du legat bredvid en tjej i sängen? - Ja

hatar du dig själv? - Aldrig hatar, men ibland kan jag bli förbannad på mig själv.

gillar du orange? - Nej, hemsk färg.

har du nån sjukdom? - Nej, det tror jag inte.

har du en gris? -
Nej, men oh my vad coolt det skulle vara med en minigris, min skulle lätt heta Sune!

har du en plattång? - Ja,

har du en bror? - Ja

har du sjukt bra humor? - Öh ja, skrattar alltid åt mina egna skämt ;)

är du brunett? - Si!

gillar du att stå i duschen flera timmar? - Inte flera timmar, herregud...

tycker du om hästar? - Nej, drömde en mardröm om hästar för inte så längesen, sen dess har de gett mig panik.

har du en hund? - Nej, men skulle lätt vilja ha....

har du skilda föräldrar? - Nej.

har du gått på simskola? - Ja!

har du sagt bög till en kille? - Ja.

har du sagt fitta till en tjej? - Jag antar det, dock hatar jag det ordet.

har du fuskat? - Hahaha ja.

har du en teve på ditt rum? - Nej.

har du lunar? - Nej, det känns lite fjortisbonnigt.

har du msn? - Yes man!

har du en syster? - Tyvärr inte.

har du bruna ögon? - Si!

gillar du att fota? - Är hellre med på kort, hihi...

har du sett dig själv brinna? - Ja, gosh :blush:

hjälper du dina vänner? - Det är självklart!

gillar du tacos? - I loooove it!

tycker du att du är söt? - Hahaha nejnejnej!

har du dansat? - Vem har inte?

har du spelat fotboll? - Ja?

tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Ja, ja, ja!

kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Hahaha, alla som känner mig vet att det gör jag. Dagligen.


har du ätit sniglar? - Fyfan, nej!?

äger du en locktång? - Oui!

gillar du att tugga tuggummi? - Ja!

borstar du tänderna varje morgon och kväll? Ja, borsta bör man göra.

gillar du kläder? - Jag älskar't!

Hatar du falska vänner? - Hatar gör jag inte, men det är ingenting att ha.

gillar du räkna matte? - Nej, jag är för dålig för det.

älskar du någon nu? - Absolut ja.

Har du gråtit inför en vän? - Ja.

kan du sjunga? - Oh my god, nej!

Har du sett nån död? - Nej, tur är väl det. Annars hade jag haft men för livet.

säger du vad du vill? - Jag står för mina åsikter.

kan du tala spanska? - La gente esta muy loca! ;)

är du kortare än 1.60? - Längre!

älskar du sommaren? - Absolut!

älskar du vintern? - Nejnejnej.

har du mer än 1 par skor? - Öh ja?

brukar du sjunga när du är i duschen? - Hahaha ja!

har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Jag tror det.

har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Ja.


gillar du att städa? - Nej ångest, hatar när det är stökigt dock.

gillar du att sova länge? - Lagom!

har du vart med om en olycka? - Tappat en kruka på foten så jag var tvungen att åka in och sy, duktigt huh?

är du förvirrad? - Det är jag alltid.

har du mer än 6 par byxor? - Ja, men använder inte ens hälften.

har du förlorat en vän? - Aa...

gillar du att shoppa? - Roligaste som finns.

har du varit i paris? - Öh, Disneyland!

gillar du ormar? - USCH!

klarar du dig själv? - Det gör jag, men jag är sällskapssjuk så det sjunger om det.

har du lagat mat? - Men ja?

är du klantig? - Hähähä, aaaa

har du foppatoffler? - Fulaste skorna jag vet, så nejnejnej!

har du mer än 20 låtar på din data? - Yes

har du mer än 7 par nagellack? - Ja, det tror jag nog

har du busringt? - Hahaha, från klasslistan, till Ica Maxi i 6an & till Aspstigen med mera, oh my god snorungar!

har du skällt på din bror? - Alldeles för ofta

har du velat göra saker men vågar inte? - Det har jag säkert.

sover du med nått gosedjur? - Totte ♥

har du åkt nånstans utan att du får? - Ja,

vill du bara bort ibland? - Ja, till en annan plats med nya människor.

har du tältat? - Faktiskt, i Örebro.

vad vill du bli när du blir stor? - Stylist eller liknande, något inom mode&smink lätt!

har du bränt dig? - Vet inte hur många brännsår jag har alltså...

har du lekt med levande ljus ? - Ja.

har du lekt anden i glaset? - Nej

vart bor du? - Solna

gillar du hip hop/rap musik? - Njae, sådär!

är du på sista frågan nu? - I wish

är du singel? - Ja.

har du flygt flygplan nån gång? - Ja

har du kul just nu? - Nej :(

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback