Hissar & dissar

Ponhcon - världens smartaste plagg, har man en dålig dag är det bara att slänga den över sig, lite accesoarer på det & man har en sjukt snygg outfit som även är bland det skönaste plagget jag vet. Hiss hiss hiss!



Sovmorgon - vad mer behöver jag säga? Jag älskar att sova!

The Hills - Världens bästa serie, med världens snyggaste kläder. Jag önskar att jag också levde så...

Kärlek - Varför? Det vackraste som finns, känslan av att en person får hela ens värld att snurra.


Folk med för mycket luft över internet - sen när man ser dom in real life säger dom ingenting förens man gått förbi, det är bara patetiskt!

Vädret - den här sommarens väder har varit allt ifrån bra, känns som att 80% har bestått av mulna dagar, det gillar jag inte!







Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback