Leopardsnigel

Jag drömde en så förbannat obehaglig dröm inatt, att en leopardsnigel satt sig fast på min hand stenhårt och sög blod och jag försökte dra bort den men det gick inte utan den satt stenhårt och det gjorde ont, så jag gick till skolsyster/kurratorn som satt i en skogsdunge och det var fullt av folk innan men jag hade panik och frågade om hon kunde ta bort den men det kunde hon inte utan jag skulle lägga min mun över hela den och blåsa samtidigt som jag petade bort sugmunnen, och den gick bort men istället hamnade den i min mun och jag kunde inte spotta ut den utan den låg därinne och jag hade panik. Sedan vaknade jag..... Usch, fy jag kräks nästan i munnen av att tänka på detta. :S

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback