Samtal

Godmorgon snyggisar! Vädret är långt ifrån okej idag... Jag blir nästan deprimerad, men har å andra sidan nästan glömt bort hur det är att vakna till 30 grader och sol :(

Har precis duschat och är rätt trött eftersom Jesper ringde mig vid två inatt och ville att jag skulle komma över till honom & Kim, men vi kom fram till eller jag kom fram till att det är bättre att ses idag istället och efter det kunde jag inte somna, var pigg som en mört... Det spelar ingen roll! :) Nåja, nu ska jag nog klä på mig äta en vaniljkesella & sedan åker jag och mami till stan, kyss!
Lite bilder ifrån igår som jag lånade av Ebba!

Kommentera här
Postat av: nina lindblom

nu vill jag att du mailar på fejjan om VAR du köpt den bruna tröjan med långa fransar!!den var sååå snygg.vill haaa....

2011-07-26 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback