Tillbaka

Wow, vad konstigt det känns att blogga igen! Har faktiskt saknat det lite ;)
Har ju hunnit med att göra en hel del nere i underbara Falkenberg :love: vi var på fårfarm, Gekås, Liseberg, Skrea strand, Olofsbo, hos hennes farmor, pappa ja vi hann med en massa roliga grejer ska ni veta! Så sjukt underbart... Saknar Fanny med familj redan :( Men hon lovade att försöka komma upp så det är väl tur det. Jag älskar dig bebis! Kvällarna var riktigt tokiga, vi låg och lyssnade på musik tittade på youtube, gjorde konstiga ljud, tittade på barnprogram och julkalendrar. Det låter kanske inte så kul men galet var det! :) Sedan berättade hon att jag gjorde massa konstiga saker när jag sov, herregud jag blir till och med rädd för mig själv! :O Paranormal activity varning på mig! ;) Sedan var tåget idag alldeles försenat så jag var sekunder ifrån att missa tåget hem till Stockholm, det hade INTE varit bra... Vet inte vad jag skulle tagit mig till då... Men allt gick bra och blev inte ett dugg sen, papi mötte mig på stationen och sedan var det raka vägen hem byta om och fixa mig och sedan möta upp min bebis Elin som jag förövrigt inte träffat sen i fredags! Vi åkte till Alvik och träffade pojkarna lite, slog i bakhuvudet jättehårt hahaha... Dumma! Nu planerar jag lite inför morgondagen, den lär bli bra! Sedan åker jag till Åland på måndag, oh yes...























Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback