Tråkig lista

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Oh ja, för ofta. 
Gnälla: Nästan hela tiden...
Skrika: Ibland
Sova: Ja? 
Ha ångest: Ibland.
Skada dig själv med flit: Nej. 
Ta mediciner du inte borde ta: Nix. 
Vilja dö: Nej. 
Drömma mardrömmar: Ja, panik! 
Ta droger: Usch, aldrig i livet. 
Försöka vara annorlunda: Jag är den jag är. 
Klä dig i svart: Ja, nästan alltid.
Gå till kyrkan: Nej. 
Gå i skolan: Skolplikt. 
Röka: Nej.
Ljuga: Isåfall bara vita lögner. 
Hata folk: Hata är starkt, men det finns folk jag hatar svar ja, inte många, men ändå. 
Lita på folk: Nej, men har några få jag verkligen kan berätta allt för! 

VEM:
Saknar du: Elin, Fanny, Elisabeth 
Vill du döda: Jag vill inte döda någon. 
Rörde dig sist: Pappa
Vill du slå: HAHAHA! Lämnar inga namn 
Kysste dig sist: :blush: 
Kramade du sist: Elin
Vill du prata med: - 
Skrek du på sist: Kevin. 
Vill du vara som: Mig själv. 
Sårade dig sist: Oj, vill inte lämna ut det. 
Vill du bli galet full med: Hahaha? 
Gjorde dig riktigt glad senast: Elin! 
Fick du sms från senast: Rensade precis inkorgen. 
Ringde dig senast: Papi 

HAR DU:
För många vänner: Nej, några få som jag skulle göra allt för. 
Förföljelsemani: HAHAHA nej! 
Tvångstankar: Inte längre. 
Någon annan psykisk sjukdom: Nej. 
Någon fysisk sjukdom: Nej. 
Någon skada: Köttiga skavsår (fetaste jag sett) 
Färgat håret: Ja! 
Brutit några ben: Faktiskt inte! :O 
Några piercings: Naveln, öron, tunga
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Tyvärr inte
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Jag har bett folk att komma ut ja ;) 
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja 
Lämnat landet: Ja
Tuttat eld på nått: Ja 
Gjort något olagligt: Hmm... 

HUR:

Går du: Som jag alltid går? 
Svarar du i telefonen: Hej! 
Fördriver du tiden: Svarar på dessa frågor 
Mycket pengar har du: För lite
Tjänar du pengar: Nej, 
Ofta diskar du: Efter maten 
Ofta städar du: När det är stökigt. 
Många stör du dig på: För många. 
Ofta träffar du din familj: Varje dag, typ. 

TROR DU:

Att du kommer bli något: Det är jag redan 
På gud: Ibland 
På rymdvarelser: Hahaha, dummaste jag hört. 
Att folk tycker om dig: Jag bryr mig faktiskt inte. 
På ett liv efter detta: Nej.
Att fiskar kan tänka: Nej, då hade inte så många blivit uppfiskade. 
Att du kommer leva länge: Det hoppas jag 

_

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Ja.
2. Är du lycklig?: Het lokej 
3. Är du uttråkad?: Ja
4. Är du ledsen?:  Nej 
5. Är du italienare?:Nej
6. Är du cool?: JA? 
7. Är du från Irland?: Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: De har de aldrig varit 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jag gjorde det. 
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja. 
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom : Ja.
5. Kysst  någon under dom två senaste veckorna : Ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Om han/hon är hemlig så vet jag ju inte. 
7. Är du kär?: Kärlek skrämmer mig nu.  
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Kanske 
TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Facebook
2. Hår eller ögon?: Hår, 
3. Katter eller hundar?: Svårt! 
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: En bästa vän, lätt! 
5. Coca-Cola eller Pepsi?: Cola
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på. 
7. Pengar eller lycka?: Pengar är lycka
8. Dag eller natt?: Beror på sällskap. 
9. Msn eller mobil?: Mobil.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit nåt?: Nej, har inte den här frågan redan varit?  
3. Gjort nåt du ångrar?: Oh ja. 
4. Hoppat Bungee Jump?: Aldrig 
5. Ljugit för någon du tycker om?: aa
6. Ätit en hel tårta?: Nej 
7. Gjort bort dig offentligt?: Gud ja 
8. Viljat bli tillsammans med ett ex igen?: Typ 
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Har inget husdjur som dött 
10. Velat försvinna?: Ja.

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Till Kimsie 
2. Telefonsamtalet du fick: Papi, sa jag ju? 
3. Personen du var med: Elin 
4. Roligaste grejen som hänt: Men oj 
5. Personen du smsade: Michelle 
6. Personen du tänkte på: Vet inte 
7. Du skrev till på myspace: Har inte det
8. Du kommenterade: Bild på facebook. 
9. Du tillbringade natten med: Mig själv. 
10. Du kramade: Elin åter igen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback