Vänner

Godkväll!
Kom hem nyss, hatar att åka tunnelbana själv på natten...  Blir alltid livrädd, mörkrädd som jag är. Men jag kom hem helskinnad som tur var ;) Kvällen spenderades hos Kim med Jesper, supermysigt! Grät av skratt när de skulle göra en bondedans till raggarmusik. Ni skulle sett, alltså helt sjuka... De där killarna får mig på humör som inga andra. Mycket kärlek! Dock åker Kim iväg redan imorgon till Skövde, dumma.... Kommer sakna honom massor! Gjorde en redig facerape på honom innan, så han glömmer nog inte bort mig ;) Innan jag åkte till Alvik träffade jag min finaste Elisabeth, gud vad jag saknat henne! Så vi tog en fika, gick runt och bara pratade. Hon är helt underbar! Guld till dig tjejen!

Kommentera här
Postat av: fanny wikström'

Var med och tävla om en avancerad bloggdesign på min blogg www.fannywikstrm.blogg.se .

Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget.

Har bland annat designat Saga Husbergs blogg m.f.

kram ! /fanny



Länk till inlägget:

http://fannywikstrm.blogg.se/2011/july/vinn-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

2011-07-26 @ 02:10:40
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback