Visste du att?

Jag är beroende av Angry Birds? Det börjar klia i fingrarna när jag inte har mobilen till hands och kan spela. Pinsamt!

Jag alltid tuggar tuggummi? Ungefär som Maria Montazami känner sig utan läppstift, så känner jag mig utan tuggummi.

Jag hatar att vänta på människor? Det finns inget värre, säger man en tid så är det den som gäller, inte 5, 10 eller tjugo minuter senare.

Jag alltid kommit bättre överens med killar? Enda sen jag var liten så har majoriteten av mina vänner varit killar och de jag umgåtts mest med.

Åldern för mig bara är en siffra? Många andra tycker att det är konstigt att vara med folk som är äldre än vad jag är, eller om de är yngre. Jag menar vad spelar det för roll? Det är insidan och personligheten som räknas.



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback