Balen

Balen är avklarad, alla andra gick ut på äventyr medans jag skulle gått ut ett tag men hade gräns till tolv och mina kompisar hade gått hem så det var ingen idé.... Balen var i alla fall riktigt rolig, och jag dansade tills fötterna blödde bokstavligt talat jag rev upp en stor skinnbit på fotsulan och det blev avtryck i marken där jag gick. Bortsett från att det svider så att jag håller på att bli tokig så var det bra! Lärarna gjorde framträdanden och vi åt god middag. Fällde dock nästan en tår när jag tänkte att snart är det över, nu kommer jag aldrig mer sitta med min klass på samma sätt som förut, aldrig mer vara ute och spela fotboll på rasterna, ligga och sola på plasten, leta efter Messias i matsalen med mera. Allt det där är slut nu. Tiden har gått alldeles för fort... Minns första dagen i 9an som det vore igår, när vi begav oss till Frankrike. Nu byter vi blad och börjar på en helt ny sida. Känns ändå lite skönt, men ändå klass 9:2 har funnits där varje dag och även om jag stört mig fruktansvärt på vissa så ska dom ändå alltid finnas där, för så har det alltid varit... Ska ta riktig vara på sista dagen på torsdag med klassen!
Bilder ifrån balen kommer så fort Carl laddat upp dom, jag äger varken kamera eller batteri nog på mobilen! :blush:

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback