Goa gubbarr!

Hade en sjuuuukt rolig kväll, åkte in till stan och mötte upp två riktigt goa gubbar och så då Kim förstås ;) Hade hur kul som helst verkligen, skrattade så jag fick ont i magen! Fick en liten sightseeing och grejer, kom fock hem 45 minuter senare än vad jag egentligen skulle så papi var arg på mig... Hoppas det rinner av honom, annars vet jag inte hur det kommer se ut framåt lovet. Avskyr att jag måste anpassa mig efter hans sovtider trots att jag har sommarlov, känns som han inte släppt mina tyglar än utan håller mig precis lika hårt som när jag var 13 att han inte vågar inse att även jag växer och blir både större, klokare och allt mera mogen.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback