Hemma bra men borta bäst

Nu är jag hemma igen sötisar! :)
Det känns rätt tråkigt faktiskt, hade så underbart kul ni ska bara veta vad vi hittade på! Busungar... Oj vad vi solat dessutom, kanonfint väder varje dag och solen steker fortfarande, vi låg på stranden och två killar försökte ragga upp oss dock drog de en sjukt dålig raggningsreplik så vi drog direkt, vi har varit på svensk safari på egen hand, såg både ett "älghuvud" som jag trodde, en räv, och en rådjursunge. Rätt coolt, har aldrig sett en räv förut! ;) Sen hade vi strömavbrott och en elektriker fick komma över, hahaha! Hände massor med saker, kan inte säga allting det skulle ta för lång tid, jag kan dock säga att det var dagar jag sent kommer glömma. Elin tog tokmånga bilder dessutom så dom ska läggas upp snarast! Nu väntar duschen, sen åker vi på nya äventyr! Kärlek!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback