Hissar & dissar

Sommarlov - Shopping, sol, bad, grilla och bara spendera min tid med de jag älskar mest! Det kommer bli underbart.
Falkenberg - 1 juli åker jag iväg en vecka, släpper allting och åker ner till underbara Falkenberg och lever livet.
USA tryck - På linnen, shorts, tröjor, kuddar you name it! Det är snyggt på allt!
Söta sms - Inget gör ens dag så bra som att vakna upp och se att man fått riktigt söta sms, hihi!
Att 9an snart är slut - Även fast jag vill sluta skolan mer än något annat, det kommer bli en stor förändring och jag har ändå lärt känna så många goa nya människor.
Tjat - Klarar inte av när folk tjatar på mig, jag får psykos! Jag gör saker när jag vill, spelar ingen roll hur mycket någon tjatar, jag är envis och gör det på mina vilkor!
Mitt sår under foten - Kan knappt gå ordentligt, ajajaj!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback