Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ett sms :blush:

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov djupt!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på Sagan om...

Det sista du sa högt: "Ja det blir bra"

Det senaste någon sa till dig: Vi äter vid halv sju blir det bra?

Vad har du druckit idag: vatten, juice, saft

Vad var det senaste du åt: en isbit

Vad var det senaste du köpte: Öhh... Minns inte 

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun

Vad är det för väder hos dig nu: Moln och sol

Godaste glassmaken: Solero peach yoghurt, saknar den!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!

Sover du tungt: Oh ja!

Drömmer du mardrömmar: Ja, det händer.

Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte

Favoritklädsel: Shorts, en fin topp & ett par söta ballerina. Då vet man att det är sommar!

Favoritlåt just nu: Welcome to St. Tropez

Vad ser du om du tittar till höger: Min vägg

Vad gör dig glad just nu: Att jag snart åker till Falkenberg

Vad ska du göra härnäst: Äta middag

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Hungrig, annars glad!

Favoritgodis: Lakrits, och bubblis!

Kläder just nu: Svarta velour mjukisbyxor, grå mönstrad trekvartströja. Fult.

Sommarplaner: Resa, umgås med mina favoriter, Åland, Falkenberg, bada sola och allt sånt där!

Hur många kuddar sover du med: Sover på min arm

Spelar du något instrument: Kan ta några ackord på gitarr & piano, sen kan jag fot-hand-hand-händer-hand på trummor! ;)

Morgon eller nattmänniska: Det beror på! 

Vad är viktigast för dig: att aldrig ge upp, utan att alltid fortsätta kämpa!

Är du kittlig: JA

Snarkar du: Nej, stönar & pratar mera har jag fått höra.

Stjärntecken: Vädur

Äckligaste insekten: De som bits och sticks

Längtar du mest efter just nu: Elin baby!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback