Mina favoriter

Hej snyggingar!
Är fortfarande riktigt varmt och skönt ute, vilket känns fantastiskt bra! Min dag har spenderats i stan då jag shoppade lite med mami och papi, fick ett halsband med en tårtbit av min papi eftersom han kallar mig för hans lilla tårtbit hela tiden, jättegulligt! Köpte även en poncholiknande tröja ifrån H&M, bus för ansiktet så jag slipper bli alldeles skrynklig. Sen åkte jag direkt till Alvik och träffade mina favoritkillar, det var sjukt roligt. De berättade allt ifrån barndomsdrömmar, till Harry Potter klubben, hade vattenkrig, retade mig, lyssnade på Steklovata och jag vet inte vad. Hade i alla fall riktigt riktigt kul! Var tråkigt att åka hem själv dock, tur att man har facebook i mobilen ellerhur Kim? ;)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback