Minneberg

Nu har jag köpt bikini, blev en vit ifrån Twilfit superskön och snygg! Ser dessutom brunare ut i den, hehe ;) Vi fick dock lite ångest över att gå runt i Kista när det var sååå varmt ute så vi åkte till vårat favoritställe Minneberg och bara solade och hade det sjukt bra! Det satt en liten kille en bit ifrån oss inlindad i en handduk och lyssnade på allt vi sa, och så pratade jag och Elin om videon Sa du Sten? Och vad det nu egentligen kom ifrån, då hörde man honom: Jag har också sett det klippet mamma! :D och stirrade på oss, sen satt han och sjöng med i låtarna vi lyssnade på, och varje gång han gick förbi sa han Sa du Sten!? Hahahaha jättekul! Nu får jag se vad som händer, ska fixa i ordning mig lite och sen får jag se! Kommer inte sitta hemma i alla fall, och imorgon ja då åker jag! :love:

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback