Ny start igen

Håll i hatten mina vänner nu kör vi igen.

Idag är det lördag vilket känns otroligt skönt faktiskt, över hälften av Sveriges ungdommar sitter med all ledighet i sina händer nu. Medans jag, och resten av de som går i skolan i Solna får hålla ut tills på torsdag. Så varje liten ledig dag, rast, ja you name it uppskattar jag till max. Snart är det jag som kastar in handduken och tackar för mig och min tid i grundskolan. Känns bra, men ändå förvånandsvärt läskigt. Vad händer sen? Hur gör man? Jag vet att jag överdriver, men det blir ändå en helt ny start. Med helt nya människor och en helt ny miljö. Vilket egentligen bara känns bra för mig! Kul ska det bli och jag håller tummarna att jag verkligen kommer in där jag ville, det vore helt otroligt.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback