Stressig dag

Hemma ifrån Alvik (gruppboendet som Jesper kallar det) Dagen var rätt stressig, åkte först in till Kista, blev inge stan idag utan någon dag i veckan istället, sen åkte vi på Minis dop, och sedan var det raka vägen hem, byta om ifrån min dopoutfit till mer Felicia kläder! Sedan var det raka vägen till Alvik med Elin. Var mycket trevligt, fast oj vad kallt det var mot kvällen! Jag och Elin lindade in oss i min supermysiga rosa fleecefilt och sjöng kärlekslåtar till varandra, (no homo just bromance!) Från och med imorgon är sista veckan någonsin som elev i Råsunda skolan och sista veckan jag går i grundskolan, känns rätt okej faktiskt behöver sommarlov mer än någonting annat just nu.
Såhär såg jag ut under dopet + kavaj & vågat hår.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback