Vem är jag egentligen?

Jag är en glad, possitiv och energifylld tjej på 16 år som bor i Solna, jag värderar mina vänner högre än något annat på jorden. Mår dom bra, ja då mår jag bra. Jag är världens snällaste mot dom som visar mig respekt och är snälla mot mig, men är någon elak, lägger kommentarer och sådär då är det bara karma som gäller säger jag! ;) Så behandla mig som du vill att jag ska behandla dig. Jag låter rätt elak nu, vilket jag för det mesta inte är! Folk ser mig ofta bara som ett stort energipiller som hoppar runt och är glad, vilket stämmer. Men när det kommer till killar och känslor är jag så sjukt blyg och jag är aldrig den som tar de första steget eller ens är i närheten av att klänga på killen jag tycker om, jag vill inte ta initiativ för att jag är rädd att bli kastad. Annars tycker jag om att ta initiativ, ju galnare grejer dessto bättre. Man lever trots allt bara en gång så varför inte uppleva så mycket som möjligt!? Tänker man tillbaka på vad jag tidigare gjort så skrattar jag bara, ung&dum. Men det ger mig bara större erfarenhet och mina misstag har bara gjort mig klokare. Nu vet ni lite om mig, puss&kram!



Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback