FACE första dagen

Ni kanske undrar hur det gick på min praktik idag, hur det var & vad jag fick göra med mera.
Den var kanon, jag fick sminka mig, kolla runt och lära mig lite om produkterna, träffa goa människor som också jobbade i Ringens köpcentrum, alla kände alla där & gick emellan butikerna när det var lugnt. Sen gick jag springa ett par ärenden, måla naglarna, tvätta lite speglar & smink, lära mig lite om affärens historia och så vidare. Kanske låter måttligt kul men jag trivdes sjukt bra verkligen! :D jättetrevlig personal och jag tror att detta kan bli riktigt bra. Känns bra att jag trivs så bra redan, och jag kommer ju lära mig mer och mer allt eftersom målet är att det ska bli att det ska vara som att jag jobbar där, att jag kan ha butiken själv medans dom springer ärenden med mera.
Jag kommer bli grym! ;)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback