Make up store

NU är jag hemma igen. Har varit ute sen klockan 06:50 imorse så förstår ni hur trött jag är just nu? Dessutom gick jag runt i Tintins killer heels hela dagen, men faaaaan vad snygga dom var! Blev helt kär, ska ge mig iväg till närmsta Scorett och leta upp ett par egna.
Gosh vad mycket jag hunnit med idag, på stylistlektionen fick vi besök av lyxmärket Alterna där Maria kom och berätta lite om deras produkter & så fick vi testa.
De hade kaviar i en del av produkterna och det luktade i hela rummet kändes det som,
jag avskyr ju fiskdofter.
Men produkterna var riktigt bra och man kände verkligen att det blev lenare och fräschare.
Efter skolan åkte jag och mina tjejer iväg hem till Jossan och fixade oss lite inför visningen och sen bar det av till Make-up stores visning, och fyfan vad bra det var!
Helt amazing, vilka sminkningar, kläder, show alltså allt var heeeeeelt fantastiskt!
Dessutom stod det två uuuuursnygga killar utanför och delade ut mini coca color light
Och en av dom gav mig en cola och sa till dig min vackra.
HIHI vad glad jag blev :blush:
Sen snackade den andra också med oss jag och Tintin sprang runt som små tjejer och fnissade och letade efter dom och hämtade massor av cola.
Så jäkla schysst! ;)
Alltså grrrr, vilka snyggingar det var!
'

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback