Min dag

Herregud vad trött jag är! Skulle vilja ta en tupplur men det funkar inte eftersom då blir jag pigg ikväll sen när jag ska sova. Gick upp 6 idag, och åkte hemifrån vid sju redan och mötte upp Enzo i fridhemsplan så tog vi sällskap till skolan. Skönt att ha någon som bor nära så man inte behöver åka ensam! ;)
I skolan fick vi våra penslar & verktyg inför när vi ska börja sminka, sen skulle vi ifrån färgerna rött, blått, gult & vitt blanda en foundation i våran hudton. Trodde att det var omöjligt men det gick, eller min blev gråaktig men mot det beiga håller dock sitter den som sten och går inte att få bort.. :O Jättefint.

Lånar bilden ifrån Martina.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback