Visningen

Visningen var hur underbar som helst, gooooosh vilka klänningar han har designat det är helt otroligt! Det fanns två stycken jag fall pladask för, en bröllopsklänning med en massa tyll på och en liten söt jacka över & sen en svart kort fransklänning. Mums! Guess what! Lars Wallin var där dessutom, woooow! :D
_________________________________________________________________________________
Efter det åkte jag hem, mötte Kajsa & tog en fika med en massa girltalk. Iiiih så glad för hennes skull atm! :D Sen blev det strömavbrott & brand i Solna Centrum!! :O Lite obehagligt fast tvek om det verkligen var det eftersom att det satt folk inne i frisörsalongerna och blev klippta...? Dessutom var jag tooook-kissnödig och gick i panik efter att hitta en toa där det inte var strömavbrott till slut hittade jag en i alla fall....... Tur! :blush:

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback